cantEK caNtek Ensem enSem

Wednesday, January 5, 2011

tErima kasEh ciNta......


Jum layan lagu nak tak...tapi aku kasi lrik jek la eh...eheee ok ok, law nak tengok video klik cini ye...weeee


Tersadar didalam sepiku
Setelah jauh melangkah
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekap tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu

Tanpamu tiada berarti
Tak mampu lagi berdiri
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekap tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu

ouuwwww...
ouuwwww...

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku oouuwww
Kesalahanku yang pernah menyakitimu...


cumil jugak kan..eheee 





kredits to google emej ye.. =)





Nurul : muchuk kekadang suke nyanyi lagu ni kat aku. So aku tersuke pulak sebab lirik + melodi lagu die best. Sangat! Romantik sey.. Eheemm de makne ke muchuk... uhuuu



5 comments:

mia.lia said...

hnsem giler...he3

Bulan said...

bulan suke lagu nie.ehee

::nuRuLaDHar:: said...

mia.lia : opkos..haha

bulan : weee same la kite..fav jugak la..eheee =)

❤ Cik Ain ❤ said...

best gile. lagu ni pon 1 of lagu tema cinta kitorang. huhu

::nuRuLaDHar:: said...

cik ain : yeahh sgt sweet kan lagu ni? weeeee =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...