cantEK caNtek Ensem enSem

Saturday, February 12, 2011

kisah aku


 
Dilemma.
Buntu.
Tidak tahu bagaimana hendak berfikir lagi...
Ape yang harus aku lakukan?
Ape lagi care?
Cube cerita.. Ada jalan nanti mungkin.




Hari hari bergelut dengan buah fikiran otak sendiri
Nak pinjam otak bole? hmm
Jawapan tak juga aku jumpe.


Kadang kadang mahu sahaja aku mengaku kalah
Melepaskan segala beban sewenang wenangnya
Rela melepaskan dia pergi dengan hidup yang sudah tentu bahagia
Yang bermakna biarkan aku sepi seorang menyendiri
Mudah bukan?


Namun bagi aku tidak.
Mana mungkin bisa.
Aku terlalu bahagia disamping dia...
Hidup bagaikan sempurna bila bersama..
Indahnya hidup setiap detik saat minit, walaupun jauh.
Dia sangat sangat sangat istimewa dalam hati.
Andai anda fahami situasi aku sekarang
Mungkin tidak juga bukan?




Salahkah aku mencintai dia?
Salahkah aku menyayangi dia?
Salahkah aku yang masih begantung harap akan cinta dia?
Salahkah?
Runsing bagai nak pengsan. Hmm


Aku cuba sibuk kan diri.
Nak mencari ketenangan sementara ada jalan nanti
Harap sangat ada
Aku redha...
Wahai hati, tabah lah..InsyaALlah...
Ya Allah..kuatkanlah hambaMu ini...


Sangat susah membuat keputusan
Adakah aku akan senang tempuhi nanti?
Mampukah aku...hmmm
Mungkin ye mungkin tidak
Aku serabot!
Jiwa tertekan..tolong!
Janganlah begini berterusan.
Harap sangat tidak.









Nota hati : kamu CINTA MATI aku.

Nurul : senyum walaupun sedih.. =)

Nurul2 : ada masa kita perlu menangis agar kita tahu bahawa dunia ini bukan hanya untuk ketawa sahaja..




18 comments:

ZWAN SABRI said...

semoga kebahagiaan akan sentaiasa menyebelahi anda.. ;)

Akulah Aqilah Itu said...

Tak salah mencintai seseorang,

Salah jika cinta tu membawa kepada nafsu yang dilayan2..

cakap untuk diri sendiri.
Oh!
=(

! Encik Nakal ! said...

luahan hati~~hohoho~~:)

NOOR FATIN said...

jgn la sedih2. kalau nak share, bleh share dgn sy k :)

Muhammad Faris bin Yahya said...

mcm2 ek!! hehehe

NICK IRFAN said...

semoga awk tabah menghdapinya...

Cik Shazie said...

be strong!

cik chopu said...

menangis tu bagus. keluar toksid. apepun, bagus andai kita pandai menasihati diri sendiri :)

::nuRuLaDHar:: said...

tq all.. =)

mohd sasuke said...

salam..maaf atas kelewatan balas kunjungan..jdual yg agak padat...trimas jenguk2 blog caer..=)

be strong..Allah always by our side..

♥e'in♥ said...

laa nape nie.. ade prob ea.. saba ok.. =)

Just Me said...

kuatkn ati..xpyh pkirkn org y x hargai kte..

! Encik Nakal ! said...

ya~~bersenyum walaupun dalam hati menangis~~hihi:)

Nurfazilah Cipa said...

jgn cdey2..:)
ni cipa bwk awrd tok awk..amek tau!

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html

Cik NuRuN said...

dont be sad syg , mybe
ada laagi y terbaek
tgh tggu awk kt luar sana

lavender harum wangi said...

jom senyum~ :)



terbaru Cara mudah nak dapatkan trafik

Along Usop said...

cinta itu anugerah Allah..
ditempatkan pada hati makhluknya

doa byk2.. luahkan isi hati pada Allah..

insyaAllah.. akan diberi petunjuk pertolongan pada kita.. amin..

♥cik cahya♥ said...

sabar yew nurul. hiasilah diri nurul dgn senyuman insyaallah semua kesedihan akan hilang dengan sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...