cantEK caNtek Ensem enSem

Thursday, November 11, 2010

CUTI...YEAYY!

Walaupun cuti aku dah lama setat..aku nak jugak tulis. Suka hati aku la kan..ni kan belog aku.. heh heh

aku mungkin ahad ni kot gerak balik penang. Abah kesayangan aku datang ambik ngan pemili aku. Suke sangattt...!



Tp sebelum aku balik penang, aku kena angkot barang-barang kat uma sini anta kat uma sewa baru aku. Haishh dh mcm nomad dh aku ni..asyik pindah randah jek. Huhu

Tak tawu la nanti idop aku kat uma sewa yang aku baru nak duduk tu nanti macam mana. Pastu, nak kena pegi practical. Takotnye...Hmm

Aku sangat excited nak balik uma, tapi aty aku sayu jek nak tinggalkan TC. Banyak woo kenangan aku kat sini. Paling penting aku mesti rindu kawan-kawan aku. hmm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...