cantEK caNtek Ensem enSem

Sunday, November 7, 2010

Pagi yang indah...fullamakkk..!

Hari ini hari ahad. Sekian. 


Har3 tak la. Aku terasa macam bukan diri aku sebenar jek. Yela, hari minggu aku bangon awal?? Ahh, pedulik apa aku. Mandi awal? Memang tak r. Selepas kejadian pagi tadi, aku dah tak bole tido dah. Terasa nak on9 pepagi neh. Kejadian ape?? Haaa..ni la aku nak story. Nak tawu kena la baca sampai abes.

 Kalau tak nak, sila klik pangkah or [X] di sudut atas sekali page nie sebelah kanan. Sekian.

Aku cuma nak story pasai sayunk aku ja. Ni macam kesinambungan cerita semalam la. Nak tawu? sila klik post ni. Jangan malas! Tak mara, cuma bagitaw jek. Heh heh

Nak dijadikan cerita, sayunk aku dah tunaikan janji dear.  Dear kol aku around 8.30 pagi tadi. Aku sangat gumbira sampai tak bole tido. Jadi,

 Yeayy! Yeayy! Yeayy! Yeayy! Yeayy! Dah.

Adoih, penat dari semalam asek


Yeayy! Yeayy! Yeayy! Yeayy! Yeayy! Dah.

Haishh...sambung balik pasai story aku tadi. Sayunk aku skunk nie dok otw balik Singapore. Uhuukk. Kami sempat lagi begurau senda. Pagi aku terasa indah. Seperti daun-daun sakura berterbangan di dalam bilik aku. Saat nie la yang aku rindukan sangat(walaupun hari2 kami gayot macam tu). Begurau senda dengan dear. Suka! Jadi,

ahh..tak ada jadi2 lagi. Penat taw. Thankz baby.

Sekian.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...