cantEK caNtek Ensem enSem

Friday, November 5, 2010

The End of....

Wahhhh..cpt sgt msa bjalan..lg 1 paper jek lg nak abeskan exam..hadoi..pas nie nak p LI dah..aku msti mish hampa2 r weyh... specially azam, zul, ebal, anim, wani, yani n anak2 nya..har3.. t kita smua dok jaoh2 dah..da kat KL, da kat tepen..mrata2 la..aku ja still kat cni..hurmm..


 



Weyh..hampa jgn lost contact ngan aku taw..uhukk(nak nanges rasa)..mmm bz cam na pn hampa wajib text, fb, chat, ym blablablabla ngan aku keyh..n InsyaAllah i’ll reply then..



3 sem kita sma2 kat cni, mcm2 pglaman aku dpt ngan hampa..hampa taw kan aku xramai kawan..hampa ja kawan aku skunk ni..emm wlpun aku xslalu sgt kluaq ngan hampa nak dekat2 ujg thn ni, tp aku still igt kat hampa..jgn pkiaq aku dah lupa hampa keyh..hampa smua tetap owez lam aty aku..(cheewaahh..haha) tp wek tetap nom 1 r..kih3

Weyh..hop hampa smua dapat result elok2..doakan aku sama taw..aku takot gla sem neh..susah kot! insyaAllah, panjang umoq kita jumpa lg next sem5 okeyh..SLAMAT TEMPOH DUNIA BARU KAWAN2...


           



           

P/S: wani yani, aku nak dok ngan hampa sem5 t..huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...