cantEK caNtek Ensem enSem

Thursday, November 18, 2010

Aien Adhar..eh2, Aidil Adha...hee

Semalam hari Raya Aidil Adha kan2. so, aku nak ucap SALAM AIDIL ADHA lah kat korunk(walaupun telambat sehari, xpew kan2?). Aku tak pegi mane-mane pun. Sedih tak? Uhuukk aku sensowunk jek kat uma. Mama keje petang(lagi sadis), abah kuwa pegi mane entahlah(nak tanye segan), kakak akuh(along) mane lagi, besame kekasih die lah jenjalan raye dengan kengkawan die. Adik-adik akuh pun same jugak, awal-awal lagi dah kuwa besuke ria. Aku jek stay kat uma. ciss..

Petang tu akuh dapat mesej dari dear. Bagitawu kat akuh nak beraye kat uma nenek dear. Waahh!? Aku yang sebelum nie beria bagitahu dear nak raye jenjalan sane sini, sayunk akuh plak yang take over..huhu then, die kol aku pulak. Biase la, kami suke begurau senda. Hik3 ape lagi, memang kaw2 r kena perli dengan sayunk akuh. Sob2(lagi).

 Hurmm konklusinye, raye haji ni tak semeriah mane cam dulu-dulu. Sob2(lagi).



p/s : nantikan sambungan Aku Benci Lelaki akan datang keyh.

2 comments:

Miss AZ said...

selamat hari raya...
setuju.. raya skrg dh x meriah..

::nuRuLaDHar:: said...

amirah : tawu xpew..rindu zmn keknk..sob2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...