cantEK caNtek Ensem enSem

Thursday, March 31, 2011

Perlu Pendapat Bernas Anda....pelisss~~


Assalammualaikum.... hye readers!

Tetibe rajen pulak nak hapdet ni. Hihi

Nak tanye anda semua *terase skema pulak sahabat-sahabat, kekawan nurul yang di kasihi ni...pendapat anda tentang belog nurul yang biase-biase ni.

 
Adekah belog ini berat?
Sakit mata tak nak bace/jenguk/jenjalan cini?
Semak tak belog ni?


Tak tahu nak tanye ape lagi...

Bagi la pandangan bernas anda-anda..nurul nak tahu jek dan nak meriahkan lagi belog ni, mungkin.

Tak kisah le nak kutuk ke ape ke, *harap le jangan..huhu janji kongsi idea sesame nurul ye..hihi 

Jasa baik anda sangat dikenang.. =)





Nota hati : hari-hari menunggu kamu...

Nurul : tak sabarnye nak abeskan praktikal..yeay!



8 comments:

ila said...

semak?
x pon okee ajer

tiefazatie said...

ok je pun..warna template baru nie ok la dr dulu..dulu gelap je kan..hihi..

::nuRuLaDHar:: said...

ila : tq sweetie! =)

::nuRuLaDHar:: said...

ifa : hihi bawu rajen nak tuka ni efa..tq efa.. :)

IFA Athirah said...

saya rase sedikit srabut.tp overall, okay :) http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

::nuRuLaDHar:: said...

Ifa Athirah : serabut tang mane ye? btw, tq ye.. =)

umMul daNish said...

line aku bengong..so aku ssh nk tgk blog ang dgn tperinci..her3

::nuRuLaDHar:: said...

yani : aku hengat sape lah..name sweet2 jek eh..mwehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...