cantEK caNtek Ensem enSem

Friday, February 25, 2011

kekadang aku...aku...


errr..dats not me.. =)


Kekadang aku tak paham dengan isi hati
Kekadang aku tak paham dengan diri sendiri
Apekah?
Mane satu jalan harus aku pilih?
Adekah makin hilang dalam bayang bayang sendiri?
Waahhh..banyaknye tanda soal
Mane jawapan?
Aku tak tahu....

Kekadang takut untuk tempuh hari hari yang akan datang
Ye, aku takut!
Aku takut tak kuat
Kurang yakin mungkin
Dan mungkin juga tiada semangat yang seperti dahulunya...
Hmm...

Kekadang lucu jugak
Beri nasihat orang sana sini
Diri sendiri?
Aduhhh..susah betul...
Tapi itulah lumrah hidup bukan?

Tapi
Walau ape pun
Aku selalu akan pujuk hati
Nurul..engkau kuat
Engkau kene yakin
Engkau bole hidup!
Engkau masih ada keluarga, yang sentiasa disisi
Enkau masih ada kawan yang tak jemu menemani

Pedulikan semua itu
Yang penting aku bahagia dengan cara aku sendiri
Yang penting...aku tahu arah hidup aku
InsyaAllah...aku tahu
Dia Maha Mengetahui...



sweet kan? nak macam ni!!





Nota hati : di mana cinta saya?

Nurul : saye sedang tabah harungi segala galanya.. =)



6 comments:

Budak Giler Cadbury said...

erkk jiwang kah hee

♥cik cahya♥ said...

jgn sedih2 yew. sy tahu kamo sorng pmpn yg kuat. sy boleh, kamo pun boleh jugakkk. weeeee ;D

cik bihah said...

jiwang gak adek comel nie.. but biaselah kan..hehehe =))

cik chopu said...

senang en nasihat org padahal diri sendiri yg haru biru

A'IM said...

senyumselalu

Just Me said...

rilex bro... km smua kn ade hehe aku leh tman ang tetiap ari... nk x?? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...