cantEK caNtek Ensem enSem

Tuesday, September 28, 2010

....TENTANG CINTA.....

 hari ni kwn2,sye nk kongsi sket tentang jiwa seorg gadis,permpuan@wanita..bes neh! rugi woo lau korg xbce..ehehee 
so,check it out!!

TersUraT & tErsiRat......

Kpd yg lelaki, klau prmpuan ckp mcm ni, so korg kna phm2 la apew yg dorg mksdkn yee... Prmpuan ni pnuh dgn ayt yg trsurat dan trsirat. Ye laa, prmpuan kann…  :)

Kalau perempuan tanya   : Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi      : Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?
 
Kalau perempuan tanya   : You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi      : Jom pi makan. Lapar ni!
 
Kalau perempuan kata    : Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi     : Belikanlah untuk I.
 
Kalau perempuan kata    : Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi      : Tolong picit kepala.
 
Kalau perempuan kata  : Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi…
Makna tersembunyi   : Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali,yek.
 
Kalau perempuan kata  : Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi    : I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?
 
Kalau perempuan kata   : I suka berkawan dengan you. You baik, memahami bla bla bla…
Makna tersembunyi    : Hish… I rasa macam minat sesangat kat you la…Rasa macam nak jadi awek you je.



 
Kalau perempuan tanya  : You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi     : Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.
 
Kalau perempuan kata    : I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi    : Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.
 
Kalau perempuan kata   : I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil.
Makna tersembunyi    : Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.


 haaa..so pas bce ni..korg yg spe2 ase tuh lelaki phm2 la yee..ehehehee dats all from me..muuaaahhhxxx :)





 

8 comments:

Just Me said...

hahahahaha aku agak ske d c2 ye...

yaN.ie said...

ahahaha..aku suke tp mlgnye dia sorg yg lurus..xmemahami tesirat..hmmm

::nuRuLaDHar:: said...

wani,hg ske part mne 1..??ehehee

::nuRuLaDHar:: said...

yani:ahahaa lau die xphm,hg direct jujo tros r....kih3

Just Me said...

hahah aku ske smua tlsan y wrna merah 2

::nuRuLaDHar:: said...

wani:ahahaaa..hg mmg..cian amar t..kah3

Just Me said...

laki kna redho jer

::nuRuLaDHar:: said...

ahahaaa..amboih..grgnya cek kak nehh..kuikui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...